uh-oh

Det är väl dags att göra detta blogg-officiellt: Jag har börjat spela World of Warcraft. JAG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET. Det är råtöntigt. Men till mitt försvar så började det med att jag endast skulle göra Björn lite nöjd, men sen fastnade jag. Eller ja, nu är jag bara på level 9, så det är inte som att jag är hardcore eller nåt. Men jag måste säga att det är ett bra sätt att döda lite tid på, jag har så tråkigt nu för tiden.
Låt kommentarerna hagla. Jag är beredd.

Annars sitter jag mest och försöker trycka i mig godis från TVÅ påskägg, och det kommer förmodligen ett tredje ikväll. Så här är det varje påsk, jag gillar typ inte ens godis. Men man måste ändå liksom trycka i sig..........
Jag försöker även förbereda mig inför att jobba förmiddagar på kyrkan hela lovet. Men det är typ lika bra, annars skulle jag typ bara sitta och spela WoW. Det där var ett skämt.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Jag tror bristen av kommentarer talar för sig själv! EHUM!!

2010-04-04 @ 16:59:10

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0