tråkigt

Jag har tråkigt, så jag tänkte sitta och titta hur de sista minutrarna på en auktion av en klänning jag lovat mig själv att inte köpa för mer än 300 kr gick. Går in några minuter innan, den ligger på 310. "Nähäpp," tänker jag då. "Ingen klänning idag, inte." Men jag följer det ändå, eftersom jag ibland blir lite känslomässigt involverad när jag ser budhistoriken. Liksom, om klänningen legat ute i en vecka, och jag ser att Giggi_2010 har budat typ sju gånger, så känns det som att hon verkligen vill ha den! Sen, nästa gång jag uppdaterade sidan, så bah: FEM HUNDRA KRONOR!! bah wattafack? Fårn 300 till 500 på en halv minut. Och det är då jag börjar hata jävla Rustibus som plötsligt sveper in och tänker TA GIGGI_2010s DRÖM IFRÅN HENNE! DIIEE!!!!!!!!!!!!
Men jag kan glatt meddela att giggi_2010 vann den ändå, för 510 kr, som jag absolut inte har råd med.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

GO GIGGI!

2010-04-29 @ 21:34:24
Postat av: ricki

herregud inky. jefla tont hahaha

2010-04-30 @ 13:30:13

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0