Tänka sig!

Vem kunde tro att jag kunde skriva klart en hel bildanalys + bildredovisning på under en timme? Och innan LUNCH?! Herreminje, vad jag kan när jag väl kommer mig för att göra något.
Jag tänkte precis skriva att jag faktiskt inte ligger efter i något skolarbete, men det är ju en ren och skär lögn. Men om man säger så här: Det skolarbete som ska göras och liksom vara klart den här veckan - DET har jag klarat av! Jag hamnar alltså inte MER efter än vad jag redan är! ... och det är ju bra!
Däremot måste jag komma på något ordentligt att skriva om på engelskan. Kan någon ge mig ett ämne att skriva om? Det måste handla om något i ett engelsktalande land, annars kan det typ vara vad som helst?!?!?

Ikväll ska jag och Malle fixa och trixa lite med balhår- och smink! Det ska bli kul, särskilt eftersom biljetterna släpptes i onsdags. NU ÄR DET NÄRA! Och endast åtta veckor kvar till studenten...
Och imorn har jag och Björn varit tillsammans i ett år, så vi ska äta middag på teatercaféet och sen bio. Egentligen ville jag nog åka och titta på Sankt Bernhardsvalpar också, men det gick inte... Sad.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Skriv om............ eh..... HOUSE! hahaha nä OH! brittisk humor! eller typ diskbänksrealism som vart typ superpopulärt på 60-talet............. ja :D

2010-04-16 @ 21:58:24
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0