SÄMST!

Alltså, jag beställde en present till en viss broder i typ... torsdags, från bokus.se. Alltså typ fem dagar sen. Dels har jag sett och stört mig på att dom typ inte har tagit emot pengarna än, och NU fick jag ett mail om att dom har sänt iväg leveransen, så den kommer om tre dagar. NU. FEM DAGAR för att ta emot en order?! Jag har då aldrig varit med om något liknande i det svenska samhället, herregud. I-landsproblem, jag VET. Men ändå.

HERREGUD, jag höll på att glömma bort att det är säsongsstart för Ugly Betty om två minuter! HJÄRTKLAPPNING!

Ordbajsningar
Postat av: ricki

Uhhhhh. bettan. Det ar helt nya avsnitt har varje vecka. Men jag vill inte spoila sa jag tittar inte pa dem. Och jag skulle dessutom inte fatta nanting, det ar ju sa himla mycket som hander i den serien under bara ett avsnitt. Och nar jag kommer hem sa har jag ju missat allt ni har fatt se. Uuuuhuuhuhuhuhuhuh ilandsproblem

2010-04-28 @ 13:27:07
Postat av: TESS!

Alltså jag vet! Bokus suger på levernaser! Så blev det när jag skulle beställa kurslitteratur tog ASlång tid D:



Ugly Betty <33333 Tråkigt att det blev nerlagt :(

2010-04-29 @ 20:03:07
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0