OMGOMG

Sitter just nu med skolans årsplanering uppe och fyller i alla blockveckor, specdagar osv i min almanacka. Det jag har tänkt informera er alla om är att under de nio veckorna (!!!!) som är kvar av skolåret, kommer jag nu de fyra kommande veckorna ha först två veckor fullt block, sen två veckor med bara ett block, och sen FEM SISTA VECKORNA INGET BLOCK ALLS!!!!
För er som ej är blockfrälsta kan jag ju meddela er om att "inget block" innebär tio lektioner mindre i veckan. Så jag kommer alltså ha FEMTIO mindre lektioner under de sista veckorna i skolan än typ.. alla andra skolor. FÖRSTÅR NI?! Alltså så sjuuuuuuuuuukt jävla skönt, och JGA KAN INTE FATTA ATT DET BARA ÄR NIO VECKOR KVAR OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och JA, Vickie, Erika och Linn som har ett år kvar: SUCK ON IIIIIT!!!

Ordbajsningar
Postat av: ricki

men jag har precis haft det BASTA ARET I MITT LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-12 @ 13:49:37
Postat av: vickie

agreed ricki

OCH OCH OCH. Jag ser fram emot ett sista skolar! Sjukt mycket. Funderar till och med pa matte C trodde du nagonsin det skulle komma ur min mun? VAVAVA

2010-04-17 @ 01:22:17

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0