bloggfri!

Ja, nu har jag inte bloggat på typ åtta dagar, och inser att jag förmodligen har förlorat större delen av min läsarskara. Dock händer det inte speciellt mycket i mitt liv just nu. Och förra veckan var riktigt stressig med examinationer och engelskaskrivningar och hit och dit. Men nu är det lugnare, går tillbaka till att bara ha ett block de kommande tre veckorna, sen... BLOCKFRI! Hallelujah!

Igår ringde självaste amerikanen Vickie och sa hej en lördagskväll. Helt otroligt härligt att få höra hennes röst och babbel igen efter så lång tid. Längtar verkligen tills hon och Ricki kommer hem. Björn påpekar ofta att han nog inte kommer få se mycket av mig efter att dom har kommit hem, vilket förmodligen är sant. Ojojoj, vad jag saknar dom!!

Hmzz, inte mycket annat som händer. Är kissnödig. Något mer ni vill veta?

Ordbajsningar
Postat av: jennie

och hur det med BAJSET??

2010-04-25 @ 23:29:59
Postat av: LN

när ska du börja baka tårtor

2010-04-26 @ 15:37:13
URL: http://ellenklings.blogspot.com
Postat av: TESS!

Did you have a good bowlmovement????????????????????????

2010-04-27 @ 16:28:02
Postat av: vickie

nej, jag komer stala dig inte stjala utan stala (dialekt som du nog inte kan gissa dig till, jag far helt eneklt saga det i person) men det var himla trevligt att samtalas!!!! :D puss

2010-05-01 @ 23:01:08

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0