uttråkad

Sitter i klassrummet, har precis haft min första filosofilektion. Det verkar ganska intressant, men det finns en risk att jag snapar och massakrar hela skolan. "Vad är en meningsfull sats?" skjut mig.
Mer än halva klassen är på praktik den här veckan, vilket betyder att jag inte har någon att prata med, pretty much. Jag har ju alltid Linn, men hon är ju i andra klassrummet och har en tendens att springa hem på luncherna, haha. Så... ja, jag känner mig lite ensam. Men inte hemsk-ensam, utan mer typ.. sällskapssjuk.

Dock blev jag råtaggad på att dra till USA med Linn i vår. Hon ska ha praktikvecka då, och eftersom hennes pappa har en kompis i Chicago som kunde ta emot henne ville hon fara dit. Självklart tänker jag hänga med. Just nu har vi funderat på att flyga till Los Angeles och roadtripa förbi Vickie och Las Vegas, och sedan upp till Chicago. Detta är, let's face it, inte så fruktansvärt troligt, men det är alltid kul att drömma! Hur som helst kostar det inte mer än 6000 kr för tur-och-retur till Chicago från Stockholm, så det är väl kanske inte helt otroligt. Men vi får se vad som händer.

MAINTENANT FRANCAIS!!!!!!!!!

Ordbajsningar
Postat av: vickie

alltså om ni tar er till landet måste ni ju komma till sin city, HALLÅ!!!!

2009-09-08 @ 05:38:04
URL: http://vickie.blogg.se/usa

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0