toalett

Går ni på toa med dörren öppen om ni är ensamma hemma? Eller kanske när ni inte ens är ensamma?
Nu gick jag på toa med dörren öppen för första gången sen jag typ var liten bebi (jag hade bråååttoooom) och jag upptäckte att det faktiskt var ganska trevligt! Typ mer öppet och sådär. Kan få in lite dagsljus i vårt lilla badrum.
Dessutom funderar jag seriöst på att bli nudist.
Eller ja, kanske måste vänta nåt år tills dess jag flyttar hemifrån. Tror inte att det skulle bli så uppskattat just nu eftersom jag bor med 2-3 män, varav endast en skulle uppskatta det. Dessutom bor jag på första våningen och femmans buss går hela tiden utanför mitt fönster.

Tänk om jag blev nudist och blev värsta kändisen för alla kunde alltid se mig naken om man åkte femmans buss? Jag skulle typ få en egen grupp på Facebook, som reagge-chaffisen har fått! Jag och reaggae-chaffisen kan bli polare och typ kirra guidade turer... eller nåt.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0