TJOHO

Nu rusar mitt blod i lyckans tecken!!!!
Här är saker som gör mig lycklig:
  • Jag fyller 18 om tre dagar (och ja, jag är så omogen att jag räknar ner och har gjort det i x antal månader nu.)
  • Jag ska få en ansiktstårta till min födelsedag - MED MITT ANSIKTE PÅ!!!
  • Jag har köpt en ny mobil som förhoppningsvis kommer lagom till ovannämnda födelsedag.
  • Jag hade min första körlektion idag och det gick PRIMA, med bland annat en rekommendation om att jag skaffar körkortet innan november, vilket är NAZ!!!!!!
  • Allt har bokats och fixat sig till London (2-4/12 med bror min).
  • Mitt projektarbete flyter på alldeles underbart (och resten av skolarbetet försöker jag inte att tänka på).
  • Jag har underbara vänner, familj och boyfriend.
  • NÄMNDE JAG ATT JAG FYLLER ÅR PÅ TORSDAG?!?!?!?!?!

Så ja, jag är lite smålycklig.
Just nu sitter jag och försöker ignorera spanskaredovisningen jag har på onsdag... I'm in trouble.



SÅ GLAD ÄR JAG NU!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

I wanna eat your face!



AND NOT IN A KIND WAY!



Hehehe nämen seriöst, det lät lockande.

2009-09-21 @ 19:49:27
Postat av: Idil

haha fin bild

2009-09-23 @ 18:55:53
URL: http://idilyaao.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0