skype

Nu har Oprah övertalat mig till att ladda ner Skype, en gång för alla.
Mitt första samtal gjorde med Vickie på andra sidan Atlanten. Klockan var halv sex, så hon var alldeles nyvaken. Det kändes helt sjukt att höra hennes röst för första gången på... okej, bara en månad, men det känns som FOREVER AGO! Blev typ lite tårögd så här i efterhand. Saknar henne så sjukt mycket.

Nu ska jag snart ned på stan och träffa Jennie en snabbis, sen blir det myspys med Becky som har varit bortrest i veckan. Eller ja, bortrest och bortrest, hon har vart i Härnösand. Men ändå. Vi har inte träffats, OKEJ?!

Ordbajsningar
Postat av: Idil

ooh Oprah suger så hårt ! hon ska alltid leka smart o avbryta sina gäster orka låta dig påverkas av henne

2009-09-11 @ 20:33:22
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag tycker du borde ta och skaffa en visningsbild!!!!!!!!!! du som är så söt

2009-09-13 @ 16:32:12
Postat av: vickie

hålleer med båda ovanför.



åh vad söt du är :d saknar dig också! himla tusans väldans mkt.



hahaha men va pärlans pizza grejen var ju askul!!1 phett! Riktigt kul :D fet ob!!höhö



meneenenne hoppas du har det bra!

2009-09-19 @ 06:50:00
URL: http://vickie.blogg.se/usa

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0