pressy

Hmm, sitter nu och försöker leta reda på något jag kan köpa åt mig själv i 18-årspresent. Har bestämt mig för att köpa något lite halvonödigt som jag inte skulle lägga pengar på annars. Jag har dock lite problem. Först började jag titta på en lite mindre dator, och sedan en mobiltelefon, men jag kände mig inte taggad på någon av dom. Kändes till och med fruktansvärt onödigt.
Men sedan gjorde jag misstaget av att gå in på blocket och titta på hundar...
JAG VILL HA EN MOOOOOOOOOOOOPS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså seriöst, dom är typ de GULLIGASTE hundarna, så fruktansvärt fula och söta, gosh! Dom är dessutom värsta sällskapliga och BÄST!!!! Ååååh, vill ha en så himla gärna. Men jag får inte för pappa.
Den ska i alla fall heta Frank, det har jag redan bestämt. Vare sig det är en tjej eller kille, så ska den heta Frank. Typ världen bästa mopsnamn.
Sitter och läser på www.mopsformedlingen.se om massa gullungar, hihihi. JAG VILL HA EN!

Ge mig.

Idag har jag dessutom bokat in två körlektioner på körskolan! KÖRKORT HERE I COME!!!!!!! Och imorn ska jag på den där intervjun inför praktiken på översättningsföretaget. JAG BAH KAMMAR VUXENPOÄNG!!

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

Frank som i kaninen i Donnie Darko. Den kanske förvandlas till en kanin någon gång NÄR DU MINST ANAR DET.

2009-09-01 @ 16:07:53
Postat av: becky

du är inte ensam om att ha en förkärlek till mopsar!!!!!! hur fina som helst!!! men jag vill ha en lite större hund, som en boxer <33333333

såg en kille som var ute och gick med två boxrar när jag cyklade hem från skolan.. funderade på att stanna och fråga om hans nummer för att få spendera lite tid med hundarna, men jag höll mig i skinnet!

2009-09-01 @ 20:41:48
Postat av: vickie

hahah avad söt du är :D jag vill ge dig en mops!!



HAHAHAHA aHH.. vet inte vart det ligger tho men det är väl en bit utanför vegas. så höhöhö ahh.. lätt jag ska dit och kasta på dom.. öhhh...



alltså smeten har pumpa i sig. jag hade originalsmet. get it :p

2009-09-02 @ 02:50:51
URL: http://vickie.blogg.se/usa
Postat av: p.

Jag gillar också mopsar men är mer inne på en boxer som becky :D

2009-09-02 @ 13:15:50
URL: http://shockwaves.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0