pressy

Nu när min födelsedag bara är 4 dagar bort tänkte jag en gång för alla leta reda på något jag kan köpa till mig själv. Bara något litet extra, typ unna mig något nu när jag fyller 18, har pengar och allt.
Jag har faktiskt redan (på 20 min) bestämt mig för att köpa Nokia 5630 XpressMusic. Inte för att jag bryr mig så värst mycket om musikfunktionen eftersom jag har min iPod, men det skadar ju inte. Dessutom hittade jag den för mindre än 2000 kr på Elgiganten, och den kommer kanske till och med levereras lagom till min födelsedag om jag har tur!
Så här ser den ut i alla fall:

Ganska fresig, va?
Jag är nöjd i alla fall.

Edit: Nu har jag köpt den ÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHHÄHÄHÄHÄHÄÄHÄHÄ.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

WOHOOOO!

2009-09-21 @ 19:38:49

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0