menå

För första gången på flera veckor kommer jag inte att träna bodypump ikväll. Jag brukar lätt få plats bland de tjugo som finns, men nu var det smockfullt och 15 reserver!!!!!!!! Så jag bestämde mig för att inte ens ställa mig i kö och strunta helt i det. Men det känns jättekonstigt, typ slänger om hela min dagsrytm. Eller veckorytm. För dessutom kommer det kännas festligt på torsdag när det är.... en speciell dag. Hähä. Åh, vad jag tjatar.

Idag klockan 10.00 var min mobil i Ånge på sortering. Förhoppningsvis får jag den imorn så jag kan leka med den hohoho.

Igår hade jag min första körlektion, och det gick bara prima! Min lärare, L-O, var värsta snäll och sa att han märkte att jag hade kört bil förut, HIHI. Dessutom sa han, när jag berättade om mina planer att ta körkort innan nyår, att jag säkert skulle kunna ha det i månadsskiftet oktober-november!!!! OMG!!!!!!

Nej, nu ska jag hem och pussa på Björn.

Ordbajsningar
Postat av: vickie

MEN VA hur kan du tycka att den var bra??? det enda bra med den filmen var att jag fick sympati for alien men bara for att den hade stora guldiga ogon... annars var den ju bajslame.



JAAA FETT kOOOl

2009-09-22 @ 15:48:55

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0