födelsedag

Idag fyller jag 18 ååååår!!!!
Jag vet inte om jag har skrivit det här på bloggen förut, menFATTA!!?! Det är fasen det här man väntar på typ HELA SITT LIV!! Typ när man var liten och bah "Jag vill ha en till glaaass!" och mamman bah "Nej, du får vänta tills du är 18, då får du göra vad du vill."
Oschysst som fan, morsan.
Jaja, hur som helst så jag kände jag av det huuur hårt som helst när vi hade skolfoto. Fotografen frågade om någon var myndig och YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES DET VAR JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu behöver jag aldrig mer himla MÅLSMANS UNDERSKRIFT eller nååååååååååt. Jag kan sjukskriva mig själv (även om jag inte har haft en enda sjukdag i gymnasiet OH SNAP!!!)
Imorse blev jag uppvaktad, och min "frukost på sängen" blev en hamburgare och en öl. Tack pappa.

Imorn ska jag till banken och ansöka om ett bankkort (SÅNT SOM VUXNA HAR!!) och sen städa, baka bullar och cookies och sen ut på kvällen med tjejerna. Det är ett alldeles lagomt lugnt födelsedagsfirande, säger jag.
Justja, och ikväll ska Björn laga middag till mig, HIHI!

Ordbajsningar
Postat av: OGGESJÖHÄST

Grattis fan :)

2009-09-24 @ 17:59:44
Postat av: Alex

Lol

2009-09-24 @ 21:24:22
Postat av: jennie

grattisgrattisgraaaaaaaaaaaaattis! GRATTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!

2009-09-25 @ 09:36:43
Postat av: Anonym

GRATTIS :D jag såg dig inte i skolan idag så jag får väl ge dig en bamseKJAM när vi ses

2009-09-25 @ 22:47:11
Postat av: vickie

GRATTIS I EFTERSKOTT!!!

kom på det fyra i natt :p haha

håll utkik i brevlådan! kan dröja ett bra tag dock

2009-09-25 @ 23:23:08
URL: http://vickie.blogg.se/usa

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0