bilder

Här är lite bilder från den senaste tiden:

Jag klippte Björn, hahahahaa.

Åt lunch med Linn på Catarinas. Förlåt för bilden, Linn, hahahahhahaa.

Gjorde alldeles för mycket mat åt mig själv en ensam kväll.

Och just nu försöker jag hitta en bra bild på  mig själv som jag kan lämna till pappsingen så han får fixa så den hamnar på en tårta. Ja, jag tänker göra något så tacky som att he mitt ansikte på en tårta lagom till min födelsedag. Hahahahaha alltså det ksulle vara så coolt!!!!!!!!!!!!!!!

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Du är allt bra söt du :) Du måste ta kort på den där tårtan just so you know!

2009-09-19 @ 15:44:28
Postat av: TESS!

Ta bilden som jag tog på dig HEHEHEHEHEHHEHEHHEHE

2009-09-20 @ 13:38:47
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: erika

du e söt inky

jag vill skypa med dig!

2009-09-21 @ 03:36:11
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: Alex

Du skulle sparat björn hår sådär.

2009-09-21 @ 16:45:14

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0