bilder

Här kommer lite bilder från de senaste veckorna. Det börjar med inredningsdag på skolan och slutar med födelsedagsfirande, så kolla gärna igenom hela alltet!

Tidslinjen som börjar 2007 i pengsjö och slutar i STUDENTEN!

Mikaela knåpar.

Alla som har bloggar i klassen. Efter övervägande bestämde jag mig för att inte skriva upp min. Jag har haft för dåliga erfarenheter. Dessutom babblar Nora om den nog så mycket.

VECKOR TILL STUDENTEN!!!

Skolfoto-dagen (även känd som min födelsedag, hähä). Temat är "Redo för vuxenlivet?".

Klockren bild som fångar Beckys lycka!

Gratulationer från Hanna.

Förvirrat födelsedagsbarn.



Mikaela och Malle rymdes i samma kavaj.

Björns fina paket innehållane ett par tofflor man värmer i micron och ett slags kortspel som jag inte orkar förklara.

Han lagade middag åt mig!

Fredags, Linn bjöd mig på middag på Gandhis.

Becky och Malle joinade oss och kvällen slutade på Costas.

Snyggbrorsan min.

FACE-CAKE!!!!!!!!!!!

YAAAY!!

Mina konstant posande syskon.

Coolingar.

Fick några olika presenter, bland annat den nyaste "Vår kokbok". Den är HUR najs som helst, igår lagade jag till exempel bacon i micron och det blev SKITBRA! Man tar bara en tallrik, hushållspapper på tallriken, ungefär fyra skivor bacon, sen hushållspapper på baconet. In i micron på högsta värme i lite mindre än 3 min (3 min för riktiga knapriga) och det är PERFA! HUR GOTT SOM HELST!

Jag skär sönder mitt ansikte.

Ellen är awkward!

Hahahaha coolaste bilden EVERS! Från höger; Jag, mormor, mamma, Berit.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

coooooooooooooolbilderna!

Ändå face-cake. Blev du sugen på att prova äkta människokött nästa gång?

2009-09-27 @ 17:10:41
Postat av: vickie

FACECAKE!! SÅ JÄVLA ÄÄÄÄG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D



åh jag blev lite tårig i ögat (stoppade upp en tå i ögat, hehehe) nä men usch att jag inte kommer ta studenten med er. svider lite i hjärtat. men studenten är inte allt, så vi får göra något mega koolt under lovet eller så.



redo för vuxenlivet, det var ju asbra. kändes väldigt malin o becky, kan det stämma?



lite ledsen över att ni skrev erikas blogg före min.. hmpf... näää det gör jag inte, ELLER? stoppar upp sstortån i ögat



puss

2009-09-29 @ 03:50:05
URL: http://vickie.blogg.se/usa

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0