Bells

Nu kände jag mig på lite dåligt humör och rejält uttråkad, så jag bestämde mig för att leta reda på kaninspelet som vi spelade i ettan KONSTANT, särskilt under juletiden. ÅÅåååh, musiken har jag ännu inte tröttnat på, det är typ det finaste jag någonsin har sett. Har länge sagt att jag en dag ska gifta mig till den där lilla stråkmelodin. Fantastisk vackert, det är helt sjukt.
Dessutom, eftersom vi spelade det i juletid, så har jag nu fått julkänsla. Igår hade jag höstkänsla, men det är som att jag helt hoppade över höst+födelsedagskänslan jag brukar få när det närmar sig min födelsedag så här på höstkanten. Justja, kan ju påminna er om att det är 19 dagar kvar tills jag fyller år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pretty amazing.

Jaja, här är länken till kaninspelet iaf, för den som känner sig manad. Jag säger bara en sak: HA PÅ LJUDET NÄR DU SPELAR!!!!!!!!
KANINSPEL IN MY<3 4-EVER

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0