YAAY!

YAAAAAY jag blev precis uppringd av Rasmus som jag jobbade med på kyrkan i somras, och jag ska få jobba måndag till torsdag i veckan! TJOHO! Det enda som kanske tar emot lite är att jag måste börja klockan sju imorn... Jag hade sett fram emot en sovmorgon... Men men! Pengar som pengar! Väldigt välkomnat i denna mörka finanstid, och dessutom innan London! Mycket, mycket skönt. Llalalalala.

Hade en riktigt mysig kväll hos min käre mor igår, faktiskt. Sov där, och gick hem nu på morgonen. Tror jag har blivit sjuk igen. Nu ska jag bara plugga lite teori, sen hem till Björn för att ta sig till hans pappa på middag. Trevligt trevligt.

Från tiden jag jobbade på kyrkan i somras. Uppe i klocktornet, hähä.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0