vuxenpoäng

Omg, fixade precis min internetbank! Jag känner mig så VUXEN! Hahaha. Tönt, jag vet. Jag har precis först över mina första pengar till mitt, Malin och Beckys UF-företag, och sitter mest nu bara och klickar runt på de olika valen jag kan göra. Jag kan starta flera sparkonton, jag kan handla fonder (?), ansöka om lån och BÖRJA PENSIONSSPARA! Kände typ för att göra det bara för att jag kan.
Men jag har min japp som jag köpte på stan med Linn, jag hann hem och bajsa OCH se Ellen, och ikväll ska jag ut och äta med Jennie, Hanna och TESS! Mikket trevligt!

Ordbajsningar
Postat av: vickie

åhhh!! snart kommer jag ha internetbank. underlättar ju kanske. TUSEN GÅNGER OM. Iom att jag inte har koll alls på hur mkt jjag slösar hur mkt krona som dras för varje dollar jag tar ut, etc. kommer bli asbra!



saknar dig klinkan

hoppas du kan vänta lite längre på din present. för att ida fyller år snart och ska skicka hem saker till pappa så tänkte skicka allt på samma gång. Ok?

2009-10-08 @ 00:41:56
URL: http://vickie.blogg.se/usa

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0