vaktis igen...

Ja, som sagt, jag har blivit inringd för att vikariera som vaktmästare på Tegs kyrka detta höstlov. Nog hade jag sett fram emot att få sova ut lite och bara ta igen mig, särskilt nu när jag verkar ha blivit sjuk (ännu en gång), men vid närmare eftertanke ser jag ännu mer fram emot runt två tusen kronor lagom till min London-resa i december.

Dags för en lista!
Det som håller mig vid liv just nu är:
- Min Björn!
- London-resan i december tillsammans med Olof, samt att få se Eddie Izzard där!
- Becky och Malle kommer hem från Afrika idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Körkortet är (snart) nääraaa!

Ja, nu ska jag fortsätta göra ingenting här på kyrkan. Mikket spännande, men jag har blivit tränad i somras. Jag har $-tecken i ögonen.

Nu blev all text fet av någon anledning, och jag kan inte få bort det. Klaga inte.


Ordbajsningar
Postat av: becky

HEMMA NU!!! men har din cykel blivit stulen?! :S vi får prata ordentligt imorgon när vi ses :D :D :D

2009-10-27 @ 08:56:46

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0