uppdatering

Jag förstår om ni har blivit less på den här bloggen den senaste veckan, har inte hänt så mycket. Jag har mest bara suttit och inte pluggat de senaste dagarna.
Det var en lugn helg. Igår väntade överraskningarnas överraskning när jag och Björn firade sex månader tillsammans. Han körde omkring mig utan att jag fick se vart vi skulle och lagade middag och bjöd på allmänt mys, så det var naz.
Nu har han precis åkt härifrån, men hann använda sina popcornsfingrar till att kladda ned mina glasögon. Jag hade inget annat val än att rengöra dom, något jag inte gjort på x antal månader.

Jaja, blev inte så mycket nu heller. Tänkte bara att någon kanske skulle vilja veta att jag lever.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

grattis på halvårs-dagen :D

2009-10-18 @ 17:52:25
Postat av: Hanna

Som sagt, skönt att höra att du lever och mår :) och det lät som att ni fick en riktigt trevlig dag tillsammans!:)

Kram

2009-10-19 @ 09:29:34
Postat av: Björn

Vafan! Mina popcornfingar is the shitz.

2009-10-19 @ 12:38:55

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0