tjuv i farten

Nu har alltså det, till synes, oundvikliga hänt - min kära cykel har blivit stulen. Den blev stulen på Ålidhem, förmodligen inatt någon gång. Lägger ut en bild här, men den har även en cykelkorg (som i och för sig går att plocka bort) som är lite trasig inuti och brukar riva sönder mina påsar jag har däri, och det ska stå siffran 49 skrivet i spritpenna längst fram på styret eftersom det var det numret jag vann den på. Den har även ett kabellås, med kod på. Eller ja, det kanske inte är kvar, men.
Om ni ser den får ni jättegärna säga till mig eller ta hand om den. Jag saknar den jättemycket redan. Snyft.


Please, cykeln, kom hem?

Ordbajsningar
Postat av: jennie

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!! HATA TJUVAR! Och särskilt cykeltjuvar. Äckliga människor, dom använder dom ju typ inte heller utan kastar dom i något dike eller älven. Fatta om jag såg en tjuv försöka sno min cykel. Då skulle en sida av mig ni aldrig sett, bryta lös.

2009-10-22 @ 15:42:33
Postat av: Hanna

Men åååh, så irriterande! Någon snodde min cykel och jag trodde att den var förlorad, men så ringde dom från polisstationen och då var det en vänlig själ som lämnat in den!

Hoppas du får igen din gröna fara!

Kram

2009-10-22 @ 16:20:32
Postat av: TESS!

Men! Varför sno cyklar? Vad tjänar man på? Ingen ting! Inte som att dom har nån flashig stero man kan ta D: Hoppas den kommer till rätta snart!

2009-10-22 @ 18:27:22
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: vickie

men om nagon vet hur det dar kanns sa ar det nog kvigan som sitter har och skriver. Alltsa fyyyyy!!! DET SUGER JU SA JAVLA BAJS.

men 1. lamna aldrig din cykel pa alidhem!!!!

2. lamna ALDRIG din cykel pa alidhem

3. ha fordomar om att lamna din cykel pa alidhem!!!

4. kanske under dagen om den ar last

5. LAMNA ALDRIG DIN CYKEL PA ALIDHEM (forutom om nummer fyra galler)

6. LAMNA ALDRIG DIN CYKEL UTE UNDER NATTEN.

7. ALDRIIIIG.

2009-10-31 @ 22:53:02
URL: http://vickie.blogg.se/usa

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0