sad

Höll nästan på att glömma att Ugly Betty började ikväll. Så fort jag såg det slog jag på datorn för att dampa på Erika. "OMG UGLY BETTY BÖRJAR IKVÄLL SLÅ PÅ TVN VAD HÄNDE I SENASTE AVSNITTET FAN SÅ LÄNGE SEN OMG!!!"
Det är så dumt, för hon har ändå varit borta i... typ två månader. Jag har ju vant mig vid att hon inte är inne på msn längre. Men ändå var det som INSTINKT jag reagerade på och direkt skulle dampa på henne på msn. Blev fruktansvärt ledsen när jag insåg att hon inte finns på denna kontinent.
Samma sak hände i helgen när jag satt och väntade på att Becky skulle komma förbi. Jag fick värsta infallet av att jag ville att alla tjejerna skulle komma över och laga middag i sånt där lagmt mysigt kaos som det alltid är. Jag höll faktiskt nästan på att ta fram mobilen och skicka mass-sms. Sen blev jag ledsen igen.

Det hjälper inte heller att jag har franskaprov imorn som jag måste plugga till och helt OFÖRKLARLIGT håller jag på att somna där jag sitter. Förstår verkligen ingenting, sov typ åtta timmar inatt. Gosh. Jag tänkte lägga mig och sova nu, men sen såg jag ju att Ugly Betty gick. Och dessutom är det ju Hell's Kitchen ikväll också. My god. Franskan får lida, minsann.


Ordbajsningar
Postat av: Ricki

Inkyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!

Jag saknar dig med. Jattemycket!

2009-10-09 @ 17:15:59
URL: http://erikajuh.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0