muffins

Nu är det så här att jag bakar muffins idag igen. Dom var sjukt goda och lätta att göra. Har gjort dubbel sats nu, och det har inte ens tagit en halvtimme. Och då vet ju de flesta hur seg jag är på ALLT. Och den sista plåten är snart klart. Liksom, det ultimata bak...verket. Underverk, hähähähä.
Hur som helst ville jag göra dubbel sats för att 1) få använda min plåthållarställning jag fick i födelsedagspressy och 2) jag tror några på skolan behöver bli uppmuntrade med lite muffins, hihihiih. Ja, justja, mina kära syskon ville nog också ha.

Idag har jag typ vart... flitig. Eller ja, jag försov mig imorse. Sen var jag på skolan och lyckades få beröm från min lärare, and let's just say it wasn't for googling puppies, hehe. Nej, det var för att jag helt enkelt inte var HELT sugig i företagar...-tagen. Håhå.
Sen åkte jag ned på stan och bytte tre värdelösa skålar till en lampskärm, och så köpte jag en pressy till Ellen som fyller år på lördag. Min lillasyster Ellen, alltså, inte Ellen the great.

Jaha, nu är Alva här och tigger muffins. Hon skrattar åt allt som inte är roligt.
(Infogar bild på Alva som är lurig:)


Alva: "Men åååh, dina kompisar kommer tro att jag är skitful!"
Du är skitful.

Ordbajsningar
Postat av: ellen

käftn jag är great

2009-10-08 @ 17:50:28

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0