mitt spännande liv

Nu vill ni säkert höra om mitt spännande liv:
- Igår spenderade jag och Björn kvällen med att gå runt på Ålidhem och leta efter min förbannade cykel. Vi gav upp och myste och såg på film istället. Myzigt var det.
- Ikväll ska jag vara med min mamma...
- Jag har en svenskaanalys som jag ej har gjort eller har planer på att göra klart.
- Jag måste plugga teori innan måndag, eftersom min lärare vägrar boka in halkbana innan jag kan någon teori.
- Jag hoppade över NK-provet för att kunna plugga med Becky på lovet. Det ångrar jag.

Ja, lite såna saker rör sig i mitt huvud just nu. Har en klump i magen som vrålar "PLUGGAPLUGGAPLUGGA!!!!!!!"

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Ååh. Jag känner med dig Ingrid. Men håll ut, snart är det bara en termin kvar! Och sen: FRIHET!!!!

2009-10-24 @ 17:24:54

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0