klädzurfande

Här sitter jag, täppt i näsan och uttråkad, och fördriver tiden med att leta fina klänningar jag kan ha i jul. Ja, jag vet, de allra flesta i min ålder har typ inte känt julkänsla på flera år, men jag älskar JULEN!!! Och jag är helt såld på att få klä upp mig då också. Här är några klänningar jag funderar på:
 Lindex Shop Online - Klänning



 
Lindex Shop Online - Klänning


Lindex Shop Online - Klänning(Jag vet, den här har jag i princip redan, men... I likes!)

Bilder från Lindex Shop Online.

Ordbajsningar
Postat av: erika

hahahahaha. ja den sista har du ju redan!!

2009-10-29 @ 01:37:47
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alla var ju fina :) men den röda kansccchee?

2009-10-29 @ 11:29:46
Postat av: TESS!

Den röda var sjukt snygg och du skulle vara sjukt snygg i den :D

2009-10-29 @ 18:01:43
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0