håller ut

Just nu går jag mest bara och väntar på att Becky och Malle ska komma hem från västafrika. Måndag, alltså bara fem dagar kvar. Dessutom är det lov den veckan, det ska bli skönt. Då lär jag i och för sig hårdplugga teori så att jag kan få ta det jädrans körkortet nån gång. Ser fram emot att gå köra runt kring juletid, hihi!

Igår framkallade jag några fina kort jag hade här på datorn. Det gör man alldeles för sällan!! Hittade ett ställe på internet där dom hade ett erbjudande där man fick framkalla upp till 100 bilder och bara betala för portot! Så imorn eller övermorn kommer det ett paket med 97 bilder hit för bara 29 kr! Eftersom jag tänker smyga till mig lite pengar lagom till lovet kommer det nog också ryka med några ramar från Clas Ohlsons eller så. Ska snygga upp lite.

Övrigt:
Jag har fått dille på att flytta hemifrån. Jag vill verkligen. Så jagvill verkligen ha ett jobb, så att jag så småningom faktiskt kan få göra det. Är det någon som har ett jobb åt mig (som inte är ett städjobb)? Seriöst, jag tar så gott som vad som helst, och jag kan börja direkt och jobba FÖR ALLTID!


Come home, ladies?

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0