schlutt på det goda

Och så var detta höstlov förbifluget. Jag har tyvärr inte utnyttjat det ens lite. Visst, jag har tjänat pengar, men nu i efterhand ångrar jag mig faktiskt. Imorn när skolan börjar igen kommer jag vilja stabba mig själv för att jag inte tog tag i skolarbetet under den här veckan som har gått istället för att göra det nästa. Men, men, det är lätt att vara efterklok, I guess.

Något som i alla fall underlättar för mig grovt är att jag har "halv-fått" Björns gamla bärbara dator, vilket innebär att jag kan ha den här hemma och nörda mig på, och skoldatorn på skolan att nörda mig på. Då slipper jag dra skoldatorn fram och tillbaka och få ryggproblem som redan har börjat spöka nu innan lovet. Så det är en lättnad, eller hur man ska säga.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0