riskettannnnn

Ikväll har jag riskettan, och jag är lite nervös i magen. Inte för just riskettan, om allt går som planerat så är det väl bara en lektion om typ alkohol jag måste vara med på och betala några hundra kronor för. Nej, jag är dels nervös inför morgondagen, då jag har lektion och får besked om jag får ha lilla uppkörningen på måndag, och sen är det halkbanan på torsdag. Nervositeten är mest för att det känns som om jag börjar närma mig det ultimata lilla plastkortet! HIHIHI.

Igår firade jag och Björn sju månader tillsammans, så han lagade mat åt mig och så myste vi hela kvällen. Det var välbehövt och jag är väldigt utvilad idag. Antar att det behövs inför kvällens tretimmarslektion. Förlåt, jag kan verkligen inte tänka på något annat. SPÄNNANDE!

Justja, vi fick våra affischer till vår swoppingträff idag!!! Jag, Malin och Becky har ett företag som anordnar swoppingträffar, så ni kan ju kila in på vår blogg och kolla när det är: http://swopping.blogg.se! MYCKET NÖJE!

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Oj oj oj, det närmar sig med stormsteg :) det kommer gå kanoners!



Kramar!

2009-11-17 @ 19:13:10
Postat av: jennie

COOLT! Er blogg och affisch såg värsta proffsiga ut! Jag blev typ lockad :P



LYCKA TIIIILL, he kommer gå finfinfint!

2009-11-18 @ 23:51:07

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0