Ointressanta saker

Har egentligen inte så mycket att berätta om senaste tiden i mitt liv. Igår var jag och Björn på bio, vi såg Couple's retreat (eller Trubbel i paradiset som den heter på svenska). Den var väl helt okej, jag fnissade mest hela tiden. Tyvärr var alla bra skämt redan i trailern, så ni behöver egentligen inte betala 100 spänn för att se den på bio. Dessutom var den kanske mer deprimerande än rolig, eftersom den var så pass realistisk. Inget att rekommendera för typ... par i skilsmässoplaner eller nåt.

Idag ska jag nog försöka plugga lite teori, som alla andra dagar. Ikväll ska jag vara med Linn och hitta på något, har inget bestämt riktigt. Imorn är det Fars dag. Jag och mina syskon har planerat lite skoj för vår käre far, jag tror han kommer bli glad. Och på måndag är det middag hos Malle - något jag VERKLIGEN ser fram emot. Typ bästa idén på länge. Cudos till MalleBalle!

Ordbajsningar
Postat av: malle

oooh, jaa det kommer bli skitabra!!! :)

2009-11-07 @ 19:53:02
Postat av: Pappa

Jag är jättenöjd över vad ni hittade på i söndags!

2009-11-10 @ 12:49:41

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0