näsblödar-ingrid

ALLTSÅ, jag har börjat blöda värsta mycket näsblod! Idag är fjärde gången sen i söndags! Och jag har typ inte blött på flera år!!! Det är helt sjukt, vad är det för fel på mig?

Okej, nu är det mycket som goin on i mitt liv. Nästa vecka händer två stora grejer: Jag har lilla uppkörningen OCH jag sticker till London i några dagar. OCH vårt företag har swoppingträff (GLÖM INTE ATT KOMMA PÅ DEN JÄDRANS SWOPPINGTRÄFFEN, NÄSTA LÖRDAG DEN FEMTE DECEMBER, KOLLA HEMSIDAN HÄR!!!!!!!!!!).
Hur som helst börjar mitt körkort närma sig = PRETTY AWESOME!
Hur som helst ska jag och Olof till London nästa vecka och se Eddie Izzard = FUCKING AWESOME OMG!!!!!!!!!

Så... ja, jag är rätt taggad!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Jag är EXPERT på näsblod!!!!



1. Stress och för lite sömn orsakar näsblod

2. Nu när det blir kallare utomhus så blir nässlemhinnorna torra, vilket gör att det lossnar små skorpor och VOILA! Ut kommer blod.



3. JAG HAR RÄDDNINGEN FÖR DIG! Köp Nozoil, - en nässpray som finns på apoteket som är FRIGGIN awesome! Den fuktar dina torra slemhinnor och du kommer inte blöda mer i vinter. Jag lovar.

2009-11-29 @ 11:39:13

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0