mysig fredag

Eftersom jag inte har haft några block i veckan, så var jag helt ledig från skolan idag. Det var riktigt skönt. Jag sov över hos Björn, och vi sov nästan halva dagen. Sedan lyckades jag, mot alla odds, dra med honom ned på stan för att uppdatera hans garderob. Det var fruktansvärt tillfredsställande att få kolla ut lite nya kläder. Äntligen. Hoho!

När jag kom hem väntade här ett paket från Amerikatt, från Vickie herself! Det var min försenade födelsedagspresent. Jag fick ett ganska stort kort med någon naken kille på (otippat) och ett chokladfondueset!!!! Tyvärr var skålen man ska smälta chokalden i sönder, så jag vet inte vad jag ska göra... Måste typ hitta någon exakt lika stor, värmetålig skål så att jag kan få smälta min choklad, god damnit! Men ja, det var väldigt snällt av den underbara Vickie att tänka på mig ända bort i Las Vegas, Nevada, USA, Jorden, Universum. KJAM TILL DIG!

Ikväll blir hemmakväll, för jag har inga planer. Imorn, däremot, ska jag, Björn och Becky gå och se 2012! Har inte dunderhöga förväntningar på den filmen, men det ska bli trevligt i alla fall!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0