inga bilder!

För en gångs skull kände jag faktiskt för att blogga. Tyvärr har jag absolut inget spännande eller ens trevligt att berätta. Eller jo, jag började tänka på studenten när jag satt på toa och bajsade. Det ägde. Blev typ lite tårögd. Kan tänka mig komma utspringandes ur UIGs lokaler och hitta igen skylten med min bebibild på. Och sen stå och hoppa på flaket och tjoa. Fy bubblan så kul!!!!

Sen hade jag tänkt lägga ut lite bilder, men jag kom på att i och med att jag har fått Björns gamla dator så finns självklart inga av mina bilder här. Däremot hittade jag några gamla webcambilder som han har tagit på sig själv, och tänkte bjuda på en här.

Hahahahaha alltså kolla gullungen!!!!!!!!!!!!!!! Så går det när man lånar ut sin dator till mig, håhåhå.
Jaja, nu vet ni i alla fall vem som lyser upp mina dagar!

Ordbajsningar
Postat av: Björn

Vem är det där äcklet? Usch. Ta bort bilden på honom!

2009-11-10 @ 01:15:40
Postat av: Anonym

åh men faktiskt det var en söt bild!!!!!!!

2009-11-11 @ 16:40:34
Postat av: Björn

Vem är under mig? Benämn dig själv, ogudaktige! Den där mannen är äcklig. ;)

2009-11-11 @ 23:11:59
Postat av: Pokemonboy89

Så himla sööööööt! Björn din lilla snuttigulla

2009-11-18 @ 04:37:09

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0