busy weekend

I helgen har jag, för ovanlighetens skull, faktiskt haft planer så gott som hela tiden! I fredags hade jag en mysig kväll tillsammans med Becky. Men vi sov mest, men det var mysigt ändå!!!!!!!!!!!!
sen, ungefär klockan sex på morgonen, ramlade Björn in här i lägenheten. Hittade honom sovandes i soffan vid halv åtta och tvingade honom i säng. Vi sov i några timmar till, sen stack vi till Sävar för RIDNING-TIME!!!!!!!!! Björns mamma har en häst på gården, så jag fick mig en lektion och red omkring en stund. Det var jättekul, men läskigt när den började galoppera............................... Har ännu inte känt av någon träningsvärk, men det kommer säkert snart.
Sen hade jag och Björn en myskväll här hemma då vi såg Skönheten och Odjuret först, och sen Peter Pan. Disneyfilmer är <3.

Justja, och sen ställde jag väckarklockan på kvart i ett, eftersom auktionen gick ut då! OCH JAG VANN!!!!!! JAG VANN MIN KLÄNNING!
Åh, den är så fin och alldeles perfekt. Fick den för 520 kr, och den är på väg från London as we speak! Den ska jag alltså ha som balklänning i vår, hähä. Tänker inte lägga upp någon bild, utan ni får tränga er vid Folkets Hus på baldagen istället!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0