avslappnad kväll

Vaknade imorse klockan nio och var, för ovanlighetens skull, helt utvilad. Det blev ju inte precis värre av att jag drog mig i ca två timmar till med Björn. När jag sedan kom hem och mötte en röd lampa lysandes på min Devtalkanvändare blev jag först dampig och började gråta, men sen blev jag dampig och skrev klart hela filmanalysen som skulle vart inne för tre veckor sen. Det kändes skönt, då slipper jag i alla fall gå på studiehörnan imorn. Nog för att det skulle sitta fint med lita fika... Kanske slår till och gör cookies eftersom jag slutar tidigt.

Annars då? Funderar på att se 2012, men det känns som om jag skulle bli besviken. Eller jag vet inte.
Just nu läser jag Dan Browns nya bok, The lost symbol, som verkar helt okej. Som vanligt så är hans böcker grymt lättlästa, man bara glider igenom. Och de korta kapitlena får en att känna sig så smart, hoho. Nej men den är spännande, den kan ni passa på att läsa om ni får tillfälle!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0