ÄSchhH!

Nu har jag spräckt TVÅ nollor detta skolår! Först hade jag en sjukdag någon vecka innan lovet, och det går som inte lika bra att säga att jag har haft EN sjukdag på hela gymnasiet, det låter så lame. Men ändå.
Och nu har jag alltså även bajsat på skolans toaletter. Hemska tider, jag som trodde att jag skulle slippa. Men just nu kände jag att jag int ekunde hålla emot längre, särskilt eftersom jag måste påkörlektion om en kvart, och då borde jag vara... tillfredsställd. Inom bajsområdet, så att säga. Tänk om jag skulle spänna mig så mycket att jag bajsade på mig?
Ja, hur som helst så gick den hela bajssessionen inte så bra. Folk knackade på dörren, jag la världens himla stinkbomb och självklart blev den kladdigare än världens kladdigaste kladdkaka. Åh, nu blev jag hungrig. Hur som helst, det hjälpte inte att skolans toapapper är så tunt så att jag känner ringmuskelns rynkor räffla mot fingertopparna.

Nu har jag fått er att äcklas nog så mycket, så jag ska ta och springa iväg till trafikskolan!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

alltså vad ÄCKLIGT Ingrid!!!



Och tråkigt att bajs-sessionen inte gick så bra...Kanske är det tunna toapapperet något som bör tas upp till elevrådet eller liknande?

"Efter att ha bajsat och känt min ringmuskels rynkor när jag torkade mig, förelår jag härmed att ett nytt, tjockare och grovare toapapper bör inhandlas. Det är många som står bakom det förslaget."

2009-11-24 @ 17:10:49
Postat av: Indiana Jöns

Mycket har man råkat över på Internet, men det här tar priset!

2009-11-24 @ 19:32:29
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAHAHAHAHAHAHHAHAA!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-26 @ 08:19:28

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0