VINNARE!!!!!!!!!!!!

AAAAAHH JAG HAR VUNNIT EN SÅN DÄR COOL MILJÖCYKEL SOM FAR OMKRING I UMEÅ!!!! ME SO HAAPPPYYY!!!!
Anmälde mig till tävligen  i tyyyp... måndags? Stod att vinnaren skulle få reda på om man vunnit innan fredag, och jag hade glömt bort tills imorse när jag såg ett gäng cykla förbi på väg till skolan. Jag tänkte väl att "ja ja, man kan väl inte vinna alla tävlingar man ställer upp i. Inte för att jag någonsin ställer upp i såna där löjliga tävlingar, typ 'tävla om en resa till fjällen + iPod' eller något. Nej, en ny cykel skulle ha suttit fint, och den där är ju fett fräsig med sin gröna färg. Jag är hungrig."
Men nu FICK JAG SMSET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AWESOME!!!!!!!!
Ska hämta upp den på torget imorn, så HIMLA COOLT!! Gosh, me so happy now.

Nu ska jag bara plocka ut ur diskmaskinen, fila naglarna, se House med TESS! och baka cookies, sen bär det av till Jennies födelsedagsFIESTA! AY AY AY!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

CYKEL-INGRID! :D

2009-05-16 @ 10:46:52
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0