update

Jag skriver inte så mycket nu eftersom det inte händer så mycket i mitt liv. Eller nej, det  är faktiskt inte sant, det händer fruktansvärt mycket, men inget jag vill dela med mig av på bloggen. Och SÅ mycket har jag lärt mig av resan till Frankrike! Helt sjukt hur utbildande den var!!!!!

Men i allmänhet kan jag ju upplysa er intressenter om att jag känner mig alldels luddig. Typ, som att jag är alldeles inrullad i ludd och bara luddar fram i en luddig värld av ludd och hjärnan min är vadderad med ludd. När jag blundar ser jag bara ludd och när jag tar på något känner jag endast ludd och när jag tänker så tänker jag på ludd... eller nej, det gör jag ju inte. Det var ljug. Jag tänker inte på ludd.

Dock så kände jag idag skolstressen smyga på. Inte på ett dåligt sätt, utan mer typ "Vad tusan håller jag på med? Varför gör jag inte mitt skolarbete ordentligt?"
Så nu är chillartiden över, och nu ska jag sätta igång med sista rycket innan det sista sommarlovet!!!!!!!! AWESOME! Dessutom ser jag fram emot då jag får tapetsera mitt rum, hihihihihihihi.

Ordbajsningar
Postat av: vickie

(Y)

2009-05-10 @ 13:13:27
URL: http://vickie.blogg.se/
Postat av: vickie

iknte klyfta, utan utan utan utan.... tummen upp på msn!!!

2009-05-10 @ 13:13:44
URL: http://vickie.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0