tjat

Okej, nu tjatar jag, men jag måste bara påpeka att ända sen i typ sjuan har jag och Frida tjatat om att om det bara inte var för MATTEN så skulle vi lugnt ha njutit av skolan och livet mer. Det mantrat har jag fortsatt att älta i alla dessa år: "Ingen matte = lyckligt liv. Ingen matte = lyckligt liv. Ingen matte = lyckligt liv."
Men NU, mina damer och herrar, nu har jag, INGRID, äntligen fått betyget Godkänt på mitt allra sista prov i matematik!!!!!!! Och det är i kursen matte B (!!!!!) också! Liksom, jag räknade med att få IG i den här kursen sen... innan gymnasiet. Det var som helt oundvikligt! Och nu är jag MatteB:are.
Hur känns det?
- Förvånansvärt bra, faktiskt, även om jag har svikit mina personliga mål.
Vad har du för planer inför framtiden?
- Jaa, du, Gunde Svan eftersom jag fantiserar om att det här är Fångarna på fortet - Jag har nog tänkt att aldrig mer försöka komma ihåg en multiplikationstabell.
Det krävs mycket energi för att klara av något sådant, Ingrid!
- Ja, men vet du vad? Nu HAR jag den energin! LIVET LEKER!
KÄMPA, KÄMPA!

För den mindre intelligenta kan jag ju påpeka att det i tjock text är alltså Gundes kommentarer. Jag och Gunde är typ så HÄR tajta nu! * visar med fingrarna *

Ordbajsningar
Postat av: Vickie

du är rolig



(jag måste lämna de tråkigaste mest okreativa kommentarerna, men du är fakitskt rolig ingrid du kan som provocera dig fram till att srkiva roliga saker. kul) kul för dig!

2009-05-20 @ 15:10:41
URL: http://vickie.blogg.se/
Postat av: Gunde

fuck you

2009-05-20 @ 20:09:24
Postat av: jennie

hahahahaha ååååh GUNDE! Att ni blev så tajta kom som en överraskning. Han var ju med mig igår.. Han sa att han skulle ut och åka skidor, men SÅ mycket för skidor! GÅ TILL INGRID DU DUMMA-GUNDE! DU SUGER!

2009-05-20 @ 20:55:30

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0