PERVON!

Det började som ett litet oskyldigt skämt, men nu är det någon som bara terrar mig med kommentarer om Björn! SLUTA INNAN NÅGON BLIR SKADAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag skämtar NATURLIGTVIS, om det är den jag tror det är (ERIKA!) så är det inte så oväntat och faktiskt ganska kul. Men när jag tänker efter så KAN det ju vara någon läskig. Typ nån galning. Typ Ellen.

Nu kan jag sträcka på mig och sannerligen vara nöjd med mig själv! Mot allas och min egen förmodan är jag äntligen klar med veckans skolarbete!!!!! HELT otroligt! I och för sig finns religionen kvar, men den ska inte ens vara inne förrän nästa vecka, så inga problem där, inte. Den här helgen kan jag helhjärtat chilla tillsammans med några av mina personliga favoritindivider och framför allt städa för sista gången på några månader - AWESOME AWESOME AWESOME!
Jag mår faktiskt riktigt bra, och alldeles för mig själv.

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

MEn berättar bara om alla era ställningar så blir jag nöjd

2009-05-29 @ 17:15:36
Postat av: ellen

men nej det är inte jag

2009-05-29 @ 17:53:08
URL: http://knarkbamse.blogspot.com
Postat av: Pappa

Inte jag heller.

2009-05-31 @ 14:51:57
Postat av: vickie

hahah ofta din pappa skulle skriva men berättar bara om alla era ställningar så blir jag nöjd. DEt hade varit freaky as fuuuu´ck.



Anywho, kolla bara ip:n dumbass!!!

2009-05-31 @ 16:26:45
URL: http://vickie.blogg.se/
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

visst är jag en av dina favoritindivider

2009-06-05 @ 23:55:51

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0