mellis

Nu har jag gått en promenad med min mamsing nere vid älven, och läget känns förvånansvärt mycket bättre! Dessutom hjälpte mamma mig med reflektionen, så he gå som bra här.
Nu tänker jag citera min syster Ellens mellissång som hon har gjort:
"Vem har en mellis? jag har en mellis! Förkortning på telitubbies är tellis! Förkortning på fel är fellis! Vem har en mellis? Acceptera att jag har en mellis!"
Observera att sticket går: Unts-unts-unts-unts-unts

Ordbajsningar
Postat av: malin

ja jag ska gå runt till massa randoms ba "hej får jag ta kort på dig".....nej dummer. den delen har jag faktiskt inte riktigt bestämt ännu, så du behöver INTE FRÅGA! men om du inte vill vara med kanske du har en fin detalj eller något jag faller för, tokerjöns

2009-05-28 @ 22:42:00
URL: http://malinsapparel.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0