macgyver

Har egentligen inte så mycket att skriva här just nu, förutom att jag typ haft skönaste slappaste dagen på länge. Det förtjänade jag. Eller egentligen inte, men det kändes som så. Dessutom stör jag mig på att mn magsäck har krympt efter Frankrike. Jag VILL tjocka men det GÅR bara inte. Illa, illa.
Skryt följer:
Vi grillar och hade inget bord som kunde flyttas ut på balkongen. Jag tog min skrivbordsskiva, pianostället och en Macgyver-sekund senare hade vi ett perfa utebord. Fett naz. Så ska man fira in våren. Dessutom var jag ju så mycket bättre än Hanna att jag var tvungen att kissa på henne. Kiss. Hihhiihhiih.

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Nämen, fick Ingrid en bra idé? Ja, plötsligt händer det.



FNISS KISS

2009-05-02 @ 15:21:08

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0