LYCKA

Okej, om just Du är fett deprimerad och verkligen inte vill läsa om en lycklig umebo så ska du nog klicka bort denna sida. För nu tänker jag lista alla mina lyckliga saker jag har här:
  • Jag har vunnit en cykel!!
  • Jag gjorde precis mitt sista matteprov och jag kunde typ allt, vilket betyder att jag ALDRIG BEHÖVER RÄKNA MATTE MER I HELA MITT LIV!!
  • Jag har, typ, VÄRLDENS bästa klasskompisar? Erika räddade mig just från undergång i geografin, och HELT oprovocerat, dessutom! Becky kom hem till mig igår kväll för att hjälpa mig med spanskan, Vickie har lärt mig massa grejer i matten och Malle är bara Malle med sin dinosaurie-imitation som slår det mesta. 
  • Jag har en Jekkie och en TESS!
  • JAG ÄR KÄR!
  • Det är snart sommarlov!
  • Jag har jobb i sommar, vilket betyder att jag kommer kunna spara massa pengar till körkort + resor!
  • INGET MER MATTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okej, jag hade massa fler punkter när jag började listan, men nu har jag glömt bort dom. Erika gav mig en stöt. Men faktum är att jag är äckligt lycklig just nu, och jag hoppas att det håller i sig. Och justja, jag har 50 kronor på kontot, vilket kanske innebär att PENGAR INTE ÄR LIKA MED LYCKA?!?!?!?!?!??!?!!??!

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Fast om du har en massa pengar kan det vara bra att kunna lite matte...

2009-05-19 @ 15:37:47
Postat av: TESS!

Och jag har en Ingrid och en Jekkie! :D

2009-05-19 @ 16:02:15
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Din pappas kommentar var slående.



Jag har en Ingrid som gör listor med roliga saker, och där den sista punkten på listan gör mig lite hoppfull inför en jobblös sommar.

2009-05-19 @ 17:17:58
Postat av: jekkie

Du kanske bara kan vara lycklig om du är fattig? Kanske måste du ge bort dina pengar till andra. Kanske sådana du tycker om. Kanske.

2009-05-19 @ 20:32:12

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0