hälsning

Hej Ellen, jag vet att du läser min blogg, för jag fick inte berätta om min cykelvinst för dig personligen, din bajsklutt. Och just det - JAG VILL BARA INTE FÄRGA DITT HÅR, INSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Och hej Farmor och Farfar! Jag vet att ni också läser min blogg, för jag hörde hur farmor sa till pappa i telefonen att jag hade vunnit en cykel. Det är sant, jag har vunnit en cykel, för så bra är jag.
Lite bilder från Frankrike-resan:

Och ja, jag har varit i Frankrike med Erika. Syns det, eller?

Ordbajsningar
Postat av: erika

hahahahahahahahahaha.

2009-05-18 @ 13:12:38
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: jennie

åsnan var bäst!

2009-05-18 @ 21:22:24
Postat av: din mamma påenpinne

JA MEN SÄG DET DÅ KVINNA JAG SITTER JU OCH VÄNTAR VARJE DAG PÅ ATT DU SKA BLI KLAR MED DITT "SKOOOOOOOOOOOLAAAAAAAARBEEEEEEEEEEEETEEEEEE"

2009-05-19 @ 18:19:24
URL: http://knarkbamse.blogspot.com

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0