gokväll

Jaha, nu sker det en uppdatering. Som den skarpögde (skarpsynte kanske det heter, men nu orkar jag inte gå tillbaka och ändra, SÄRSKILT inte efter den här långa parantesen. Och för att göra den ännu längre kan jag ju tillägga mina spekuleringar om hur man har ett skarpt öga? Hur blundar man?) säkert har märkt så har jag inte varit aktiv på bloggen den senaste veckan. Eller på msn, som Linn (aka Skarpöga Hajtand) har märkt.

Jag har i alla fall beslutat mig för att jag faktiskt har fått något som kan kallas "liv". Kanske borde ta bort det mystiska namnet "Granitskuggan" och skriva "Miss Popular bitch ass hoe motherfucker som har ett liv och inte orkar uppdatera bloggen y'aaaaaall *ljus röst*". Ja, det funkar nog. Tänk hur det skulle låta i folkmun?
"Du, Kalle! Har du läst Miss Popular bitch ass hoe motherfucker som har ett liv och inte orkar uppdatera bloggen y'aaaaaall *ljus röst*? Den är jättebra - hon uppdaterar ALDRIG!"

När man inte suttit vid datorn på hela helgen märker man till exempel att man på Erikas blogg typ har missat en hel LIVSTID?!??!?!?!?!??! OCH DÅ HAR HON VARIT BORTREST LÖRDAG TILL SÖNDAG! Den kvinnan är ju helt störd, seriöst. Vet inte om jag vill vara med henne längre. Eller justja, jag hatar henne ju. Hon fuckade vår engelska nationella grej idag. Hennes dator dog innan hon hann spara vår inspelning. True story. Hon bara satt där och flämtade. Gosh.

Hur som helst, för att bevisa min nya poppis-teori så blinkar alla mina msn-fönster orangea nu. Och ja - det är fler än två stycken. Faktiskt fem... Fuck you.

Ordbajsningar
Postat av: erika

flämt, flämt, flämt, flämt, flämt, flämt

2009-05-11 @ 22:19:13
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: linn

TRUE STORY!

2009-05-11 @ 23:30:20

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0