flitig

Idag när jag kom hem från skolan var jag fett flitig! Jag for direkt och handlade lite mjölk och hårfärg, eftersom jag ska klippa mig på torsdag och då blir det även en lite ljusare vårfärg på det! Sen städade jag upp efter den löjliga bakfesten som Björn, Alva och Ellen hade igår kväll medan jag satt och pluggade. Seriöst, det var så himla svårt att koncentrera sig när dom sprang omkring och brottades och bakades och skrek hela tiden. Gosh.
Hur som helst, sen duschade jag (med disco-musik i bakgrunden, fett naz att sjunga i duschen till) och åt lite ensam-middag. Nej justja, innan middagen satt jag på balkongen i solen och njöt lite och läste min filmtidning. Först trodde jag att jag hade gjort nåt för att förtjäna det, men sen ändrade jag det till en liten pick-me-up.
Den behövde jag eftersom jag nog fiiiiick... tre rätt svar på matte nationella idag. Vet inte vad so är gränsen för G, men jag tror inte att det är 3 i alla fall. Aaaaaaaaaaaaaaaaaah well, det är soligt ute, så jag orkar inte bry mig.

Nu ska jag hetsa igång med spanskarapporten + glosorna. Inget mer skjuta upp denna uppgift. Nu ska jag börja. Nu. Snart. Ska bara smörja in mina händer. Sen ska jag börja. Jag lovar. C'est un promise. Fast på spanska, då. Ay ay ay!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0