fail

Alltså fetaste failen på mig idag, det är ju nära inpå pinsamt. Innan jag stack från skolan gick jag förbi godisautomaten i korridoren för att köpa mig en kaka, för dom kakorna är typ löjligt goda. Sen när jag kommer fram till automaten ser jag att det sitter en BISKVI för kakorna, liksom... den hör ju inte hemma där, heller!!! Då måste man alltså köpa biskvin först för att komma åt kakorna som är bakom! AIN'T GONNA HAPPEN!
Först försökte vi hetsa en etta till att köpa biskvin, men det ville hon inte heller, så jag gick därifrån, smått besviken. Men sen kom jag på att Björn faktiskt gillar biskvier, och att jag kunde vara värsta gulliga flickvännen och köpa den till honom, och sen köpa kakan till mig själv också! YAAAY!
Så då sprang jag tillbaka till automaten och körde in några mynt och köpte biskvin. Sen upptäckte jag att jag INTE HADE TILLRÄCKLIGT MYCKET PENGAR FÖR ATT KÖPA DEN JÄVLA KAKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så här sitter jag, med en biskvi och 4 kr. Dessutom kom jag på att Björn typ ska ut och jogga, och då kommer han ju knappast vilja äta biskvin.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0