chill

I helgen har det varit inomhus-chill som har gällt. Gällit. Gallt.
Har mest bara... jamen suttit inomhus. Inte gjort så mycket spännande. Typ... chillat.
Åh vad tråkig jag är.
Börjar dock känna stressen inför nästa vecka då alla uppgifter ska vara inne. Saker jag måste göra:
- Reflektion på Samhällskunskapen
- Geografiuppgiften "tre spår"
- Ekonomiuppgiften (ain't gonna happen)
- Idrottsuppgifter
Och jag har inte börjat på någon av dom. Illa illa illa illa illa. Dessutom fyller TESS! år, och det måste ju... planeras... * mystisk min *

Justja, jag kan ju uppmärksamma er alla på att min favoritälsklingsuddaste person i hela världen har skaffat blogg. Jag vet inte om hon vill att jag ska posta hennes adress här, men här är den i alla fall: http://hnnil.blogg.se. Tycker det är ganska naz att hon har skaffat blogg igen, faktiskt. Hon har så mycket skoj för sig.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Jag fyller faktiskt år om en vecka! Det är bara firandet som sker på fredag, mjau fräs!

2009-05-25 @ 13:09:51
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hej du ska bara visa att jag läser din blogg nu

mmmmmm så nu måste du tänka på vad du skriver hähääh

2009-05-25 @ 16:22:22

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0