bilder

Här är lite bilder från den senaste månaden som jag precis laddat upp:
Becky söt i min basker (dock tidigare än i Maj, men whatever)
Ricki på en buss i Frankrike.
Lyckliga paret på stan, första Maj.
Söt Vickie! Så här glad är hon ENDAST i skolan!
Mina knasiga syskon.
Ricki och Becky, taggade på franska.
Linn äter Cattis-macka på en solig vårdag!!!
HIGH FASHION!
Ricki, taggad på franskaprov.
Här farmor, har du en normal bild på mig!
Glad Björn klättrar upp på sten för att banan bättre.
Malle, taggad på Utopia-redovisning.
Jennie, inlåst i en frys på Costas HAHAHAHAHAHAA
VINST-CYKELN!!!!!!!!!!!!!!
Typ världens roligaste bild.
Sliten.
  Mitt rum före.
MITT RUM EFTER!!!!
Glada vår-systrar.
Vårfika på balkongen.
Cool.

Sorry att det blev så mycket, men jag hade många bilder att dela med mig av. HOPPAS INGEN TAR ILLA UPP AV DESSA VACKRA BILDER, JAG ANTAR ATT JAG BARA VILL DELA MED MIG TILL VÄRLDEN AV MINA NÄRA OCH KÄRA. SLUTA HATA SÅ MYCKET!!!!!!!!!



Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Vi hattar dig inte vakkra flikka! Mikket fina bilder må jag säga :)

2009-05-25 @ 19:20:42
Postat av: TESS!

Vad fint ditt rum blev :)

2009-05-25 @ 20:06:41
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: linn fiskpinn

såg 40 år äldre ut i ansiktet på min bild :(

2009-05-25 @ 21:20:41
Postat av: vickie

åhh, jag ser typ cancerliknande ut. typ acne!,.... alltså åh och rynkorna... för mycket brunkräm... ingrid du kan inte ladda upp den bilden jag är osminkad på... åhh.. typiskt just den dagen jag inte hade smink. alltså sluta ta bort bilden. jag blir så himla ledsen. alltså du förstör mig! och som känd bloggerksa kommer många se den där bilden.. åhh så himla hemskt.. ingrid... och mina bröst ser spetsiga ut och jag ser fet ut på öronsnibbarna. fuck no det där är inte okeyt

2009-05-31 @ 16:30:28
URL: http://vickie.blogg.se/
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

okej mog1 att lägga upp bilder där man ser min bh.

vet du att jag läser din blogg!!!!!!!!!!!! eller ja nu vet du ju det . men det känns som att jag liksom måste påminna dig lite då och då



förresten du måste ju skicka dom där bilderna till mig över msn !! :D :D:D:D:D::D

2009-06-05 @ 23:59:44

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0