automatofferfail

Oj, idag har jag failat igen, oh so badly. Jag failade ju igår, som ni kunde läsa i förra inlägget, med automaten och biskvin och kakan.
Idag så skrapade jag ihop mina pengar (5 kr) och gick för att tigga ihop till tre kronor så att jag kunde få min kaka. Först drog jag historien för Mikaela och Idil, och Mikaela gav mig 2 kronor. Mycket vänligt. Sedan gick jag vidare till andra klassen, där Petra gav mig en krona till. Petra läser även min blogg, vilket är lite kul att höra. Hur som helst så gick jag och Erika vidare till automaten för att ÄNTLIGEN få min kaka. Men när jag la in pengarna så hade jag tydligen räknat FEL, så jag hade bara SJU KRONOR! Jaja, jag tryckte på retur för att få tillbaka mina sju kronor och fortsätta tigga till någon annan, men då fick jag bara ut FEM KRONOR!
Med tårar rinnandes utför kinderna gick jag till lärarrummet, där Lars, Peter och Magnus satt. Jag drog mina dubbelautomatoffersnyfthistorier och dom föll för mig. Eller ja, Lars protesterade ganska rejält, men till slut fick jag i alla fall en krona var av dom.
Nu sitter jag här med min kaka, och OJ så gott!

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

SKÄNK EN KRONA TILL AUTOMATOFFERFONDEN!

2009-05-27 @ 16:36:23
Postat av: malin ludström

men du vet ju att jag är stålmannen och hinner med allt jag behöver hinna med.. nejmen, jag vet. hetsigt som sjutton, jag ska faktiskt pausa till sommaren och sedan göra en streetstyleblogg istället, känns mycket roligare!



hahaha lillegumman då :( jag känner verkligen medlidande!!!

2009-05-27 @ 17:22:44
URL: http://malinsapparel.blogg.se/
Postat av: ANONYMITET FTW

berätta om din pojkvän!

2009-05-28 @ 13:53:47

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0